Koszty pobytu

Jak już pisałam ,nasza wyprawa była niskobudżetowa.Szliśmy po najniższej linii oporu,ale nie znaczy to,że głodowaliśmy,czy na wszystkim oszczędzaliśmy 🙂

Nasze zestawienie wydatków ( dla 1 osoby)

Bilet  lotniczy +ubezpieczenie dodatkowe w AXA                                2160 zł

Guest House za 9 dni ze śniadaniami                                                          650 zł

Dojazd z Leszna do Warszawy i z powrotem                                                50 zł

Parking strzeżony w Warszawie                                                                      20 zł

Prom z  lotniska Male do Male -miasto                                                            4 zł-1 $

Taxi z przystani na port promowy

(taryfiarz skasował 2 $ za 4 osoby)                                                                  2,0 zł -0,50 $

Prom na Maafuschi(my płyneliśmy speed boatem)                                   42,0 zł -10 $

Powrót z Maafuschi do Male                                                                                   80 zł-20  $

Wycieczka do Fihalhohi Resort                                                                             340 zł  -80 $

Wycieczka do Adaaran Club                                                                                  485 zł-115 $

Nocny połów ryb                                                                                                          80 zł -20 $

3 x kolacja przy plaży                                                                                              165 zł -40  $

Napoje +-                                                                                                                 40 zł-10 $

Lody                                                                                                                             20zł- 5 $

4 x kolacja w hotelu                                                                                                101 zł –  24 $

Kartki i pamiątki                                                                                                      80 zł-20 $

Wszystkie ceny,które tutaj podałam ,są cenami na 1 osobę!!!

Każdy z Nas miał przy sobie jeszcze „kilka” dolarów w zapasie. Moja córka np  kupiła sobie koszulkę, ja kupiłam  bransoletki, Jolka,bluzeczkę,a Łukasz kilka prezentów dla rodziny.